mamido Oboustranné auto na dálkové ovládání RC 1:24 žluté RC

• Na skladě

Výrobce: mamido

Popis produktu

Oboustranné auto si díky velkým nafukovacím kolům a jedinečnému odpružení najde cestu v jakýchkoli podmínkách, což zaručuje nezapomenutelnou zábavu. Součástí sady je praktický dálkový ovladač o frekvenci 2,4 GHz pro maximální požitek z jízdy. Díky úžasnému výkonu a sportovnímu designu je toto vozidlo ideální jak pro mladší tak i starší chlapce. Vlastnosti: Jezdí dopředu, dozadu, doleva, doprava Autíčko se může otáčet o 360 stupňů Vybaveno vodotěsnou gumovou části, která chrání interiér vozu Vozidlo jezdí ve vodě i na souši  Specifikace: Měřítko: 1:24 Hlavní materiál: ABS Barva: žlutá Rychlost: 12 km/h (na souši), 2,5 km/h (ve vodě) Frekvence: 2,4 GHz Vzdálenost ovládání: 30 m Baterie dálkového ovládání: dvě baterie AA (nejsou součástí balení) Autobaterie: 4,8V 700mAh  Doba nabíjení: přibližně 200 minut Provozní doba: přibližně 15 minut  Rozměry: Auto: 15,5 x 15 x 8 cm Dálkové ovládání: 14,5 x 11 x 5 cm Balení: 26,5 x 17 x 17,5 cm

Auta na dálkové ovládání
CESKA_POSTA_NAPOSTU_DEPOTAPI 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 69 Kč
PPL_PARCELSHOP 29 Kč
Kolik stojí mamido Oboustranné auto na dálkové ovládání RC 1:24 žluté RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 839 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?
Produkt je zařazen v kategoriích Hračky > RC modely > Auta na dálkové ovládání

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:10 šedé RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:10 šedé RC

Představujeme dálkově ovládané sportovní auto v barevném provedení. Dálkově ovládané závodní auto R/C má odpružení, které usnadní jízdu. Silueta vozidla je rychlá a dynamická. Přiložený dálkový ovladač přijímá frekvenci 2,4G a umožňuje jízdu ve všech směrech. Auto na dálkové ovládání R/C: sportovní model šedá barva dálkové ovládání s frekvencí 2.4G realistický vzhled svítící efekty certifikace CE

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 červené RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 červené RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání! Terénní auto na dálkové ovládání, které dokáže překonat jakoukoli překážku. Funguje dokonale jak na asfaltu, tak i na nerovných kamenech nebo lesním porostu. Měkká, gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům podloží a velké tlumiče nárazů vám umožňují projet obtížnými překážkami.

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 žluté RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Climber 1:20 žluté RC

Do obchodu
mamido  Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h hnědé RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h hnědé RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítku 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Dálkově ovládané vozidlo posílí vaši koncentraci a rozvíjí manuální dovednosti. Struktura vozu je odolná proti nárazům a umožňuje lepší výkon při jízdě. Velká síla tlumiče umožní překonat silnici s kopci. Měkká gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá,

mamido  Auto na dálkové ovládání RC 4x4 Buggy Enzone 45 km/h modré RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 4x4 Buggy Enzone 45 km/h modré RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítko 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Sada obsahuje pohodlný a přesný ovladač. Bezdrátové dálkové ovládání přijímá frekvenci 2,4GHz, takže můžete závodit ve větší skupině bez ze vzájemného rušení. Dálkový ovladač umožňuje ovládat rychlost a změny směru jízdy. Tlačítka umožní snadné ovládání jízdy. Největší výhodou je rychlost, kterou dosahuje až

Do obchodu

mamido  Terénní autíčko na dálkové ovládání Crawler Rock 1:10 černé RC mamido Terénní autíčko na dálkové ovládání Crawler Rock 1:10 černé RC

Terénní autíčko je vyrobeno v měřítku 1:10. Autíčko má pohon šesti kol. Autíčko má gumové kola a tlumiče, které pomáhají autíčku zvládat různé druhy terénu. Konstrukce autíčka je odolná proti otřesům a pádům a zajišťuje lepší výkon vozu při jízdě. Na horní části autíčka jsou umístěna dvě rezervní kola. Hračka je určena pro děti od 6 let. Autíčko je napájeno 3,7V 1200mAh, která je součásti balení.

mamido  Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC mamido Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC

Motorka v zelené verzi osloví každé dítě, které miluje moto hračky se speciálními efekty. Sportovní a aerodynamický tvar dodává dynamický charakter. Design motorky je vytříbený do nejmenších detailů a prvky napodobující skutečné části, přenesou vaše dítě do automobilového světa. Dálkově ovládaná motorka jezdí plynule dopředu/dozadu a otáčí se o 360° doleva/doprava. Dálkový ovladač vysílá na frekvenci

Do obchodu
mamido  Velké dálkově ovládané stavební vozidlo 1:18 RC mamido Velké dálkově ovládané stavební vozidlo 1:18 RC

Model stavebního auta na dálkové ovládání se stane oblíbenou hračkou Vašeho dítěte. Autíčko nabízí dynamický chod vpřed i vzad a otáčení o 360 stupňů. Podvozek tohoto vozidla je vyroben ze zesíleného plastu. Stavební auto má osvětlené přední i zadní světla a pohon všech kol. Kola jsou velká a široká, kabina je vyrobena z kovových prvků. Autíčko jezdí maximální rychlostí 5km/h a vydrží 20 minut. Dosah

mamido  Závodní auto na dálkové ovládání Cool Wind RC žluté RC mamido Závodní auto na dálkové ovládání Cool Wind RC žluté RC

Dálkově ovládané závodní auto v barevné, sportovní grafice. Prezentovaný model je vytvořen v měřítku 1:14, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané závodní auto R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Efektivní

Do obchodu
Mamido Double E  Double E Auto na dálkové ovládání Mercedes RC Hasiči Mamido Double E Double E Auto na dálkové ovládání Mercedes RC Hasiči

Hasičské auto umožňuje Vašemu dítěti cítit se jako skutečný hasič. Uvnitř auta je plně vybavený hasičský přívěs se dvěma hasicími přístroji a malým žebříkem. Dálkové ovládání má frekvenci 2,4 GHz. Ovládání dálkového ovladače R/C je velmi jednoduché a ovladač pohodlně padne do ruky. S jeho pomocí může obsluha vozu řídit vůz a měnit směr vpřed/vzad a vpravo/vlevo. Pro dálkové ovládání použijte 2 \"AA\"

mamido  Oboustranné auto na dálkové ovládání RC 1:24 žluté RC mamido Oboustranné auto na dálkové ovládání RC 1:24 žluté RC

Do obchodu
mamido  Terénní auto na dálkové modré RC mamido Terénní auto na dálkové modré RC

Terénní auto na dálkové modré Výlety v terénu a sílu adrenalinu nabízí dálkově ovládané vozidlo. Toto vozidlo není určeno pouze pro děti, ale na své si přijdou i dospělí. Vzhled a funkce potěší nejednoho průzkumníka silnic. Zobrazený model je vyroben v měřítku 1:16, takže vypadá neuvěřitelně realisticky. Dálkově ovládané vozidlo zlepší manuální zručnost a posílí soustředění. A největší výhodou je

mamido  Auto na dálkové ovládání RC Bvliiman 1:20 bílá modrá RC mamido Auto na dálkové ovládání RC Bvliiman 1:20 bílá modrá RC

Bvliiman je působivý dálkově ovládaný (RC) model auta v měřítku 1:20, který zaujme svou realističností a elegancí. Barva vozidla je modro-bílá, což mu dodává jedinečný vzhled, zvýrazněný stříbrnými vložkami, které dodávají prestiž. Auto je navrženo tak, aby připomínalo skutečné auto, s otevíracími dveřmi, které umožňují vidět celý interiér. Vůz má velká silniční kola, která mu umožňují vyrovnat se

Do obchodu
mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion modré RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion modré RC

Sportovní auto Champion je vyrobeno z PVC materiálu, který je odolné vůči nízkým teplotám, deformacím, kolizím a výbuchům. Měkká pryžová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům povrchů. Dálkové ovládání, které je součástí závodní sady, přijímá frekvenci 2,4G, což snižuje jakékoli rušení během hry. Intenzivní modrá barva se zajímavými polepy, otevřený vzhled motoru a aerodynamický tvar

mamido  Autobus na dálkové ovládání RC 1:18 černý RC mamido Autobus na dálkové ovládání RC 1:18 černý RC

Pokud se vaše dítě zajímá o auta, zejména ta terénní s velkými koly, máme pro vás skvělý tip. S tímto vozidlem bude každá jízda jedinečná. Hra umožňuje vytvořit si vlastní překážkové dráhy a obtížné trasy. Bude to pro děti velká legrace! Schopnost ovládat vozidlo pomocí dálkového ovládání vám umožňuje jízdu dopředu / dozadu a doprava / doleva. Dvě tlačítka nahoře nastartují vozidlo a spustí zvuky.

Do obchodu
mamido  Velký nákladní automobil na dálkové ovládání RC Mercedes Arocs 1:20 modrý mamido Velký nákladní automobil na dálkové ovládání RC Mercedes Arocs 1:20 modrý

Nákladní automobil Mercedes Arocs je vytvořený v měřítku 1:20. Hraní s tímto kamionem podpoří dětskou představivost a kreativitu. Licencovaný nákladní automobil se hodí pro přepravu různých předmětů nebo hraček. Během práce vydává realistické zvuky. Nezbytný všude tam, kde je třeba dopravit těžký náklad a nejrůznější prvky na stavbu. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz. Nákladní auto je

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Shark 33 1:8 RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Shark 33 1:8 RC

Auto na dálkové ovládání vypadá téměř identicky jako skutečný sportovní vůz. Použité tlumiče umožňují hladké překonávání nerovností terénu, zatímco gumová kola zaručují přilnavost i za těžkých podmínek. Součástí balení je také ovladač napájený bateriemi, který umožňuje plnou kontrolu nad vozidlem. Děti si mohou hračkou užít okamžitě, protože obsahuje všechno potřebné příslušenství.  Obsah balení:

Do obchodu
mamido  Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním + volant jako ovladač RC mamido Elektrické autíčko s dálkovým ovládáním + volant jako ovladač RC

Dálkově ovládané autíčko Cross Country s dálkovým ovladačem je ideální pro Vaše dítě a přinese mu spoustu radosti a veselé zábavy. Hraní s dálkově ovládanými autíčky umožňuje dětem pocítit se jako skuteční řidiči. Autíčko Cross Country disponuje gumovými pneumatikami a vysokým podvozkem, což ho předurčuje pro zdolávání překážek. Charakteristika autíčka: lehká konstrukce z plastu široké gumové pneumatiky

Mamido Double E  Double E Nákladní auto Mercedes-Benz na dálkové ovládání RC 1:26 Mamido Double E Double E Nákladní auto Mercedes-Benz na dálkové ovládání RC 1:26

Auto na dálkové ovládání je nezbytnou součástí v dětském pokoji každého chlapce. Nákladní auto na dálkové ovládání Mercedes-Benz má mnoho vlastností, jako je jízda ve všech směrech či gumová kola, která se přizpůsobí různým typům terénů. Konstrukce autíčka je solidní a masivní, autíčko je plně připraveno na převážení různých hraček či stavebních kostek. Specifikace nákladního auta na dálkové ovládání:

Produkty

16424 Dětské puzzle - Animals - 100ks
150 Kč
Proč my

Proč si nás lidé vybírají

Service

Snadná reklamace

Snadná reklamace zboží

Podpora

Podpora na telefonu a emailu